L2J_CE

Вы хотите отреагировать на этот пост ? Создайте аккаунт всего в несколько кликов или войдите на форум.
L2J_CE

L2J_CE Server


Участников: 4

    Просьба реализовать скил

    avatar
    sporty


    Сообщения : 160
    Дата регистрации : 2010-02-27
    Возраст : 33

    Просьба реализовать скил Empty Просьба реализовать скил

    Сообщение  sporty Пн Мар 08, 2010 5:17 am

    <skill id="679" levels="1" name="Sacrifice Warrior">
    <set name="reuseDelay" val="300000" />
    <set name="target" val="TARGET_PARTY" />
    <set name="skillRadius" val="1000" />
    <set name="skillType" val="BUFF" />
    <set name="operateType" val="OP_ACTIVE" />
    <cond msg="Your must have 30% or lower MP to use this skill.">
    <player percentMP="30" />
    </cond>
    <for>
    <effect count="1" name="Die" time="0" val="0" />
    <effect name="Buff" count="1" time="60" val="0">
    <mul order="0x30" stat="maxHp" val="1.20" />
    <mul order="0x30" stat="mAtk" val="1.02" />
    <mul order="0x30" stat="pAtkSpd" val="1.2" />
    <mul order="0x30" stat="mAtkSpd" val="1.2" />
    <add order="0x40" stat="cAtk" val="1.04" />
    <add order="0x40" stat="accCombat" val="4" />
    <mul order="0x30" stat="pDef" val="1.20" />
    <mul order="0x30" stat="mDef" val="1.18" />
    <sub order="0x30" stat="runSpd" val="0.8" />
    </effect>
    </for>
    </skill>
    avatar
    sporty


    Сообщения : 160
    Дата регистрации : 2010-02-27
    Возраст : 33

    Просьба реализовать скил Empty Re: Просьба реализовать скил

    Сообщение  sporty Пн Мар 08, 2010 5:37 am

    так же.



    <skill id="685" levels="1" name="Sacrifice Knight">
    <!--
    Done by l2ot
    Description: Increases the P. Def. of the party members by sacrificing yourself. Available only when HP is under 30 percent.
    -->
    <set name="reuseDelay" val="300000" />
    <set name="target" val="TARGET_PARTY" />
    <set name="skillRadius" val="1000" />
    <set name="skillType" val="BUFF" />
    <set name="operateType" val="OP_ACTIVE" />
    <cond msg="Your must have 30% or lower HP to use this skill.">
    <player percentHP="30" />
    </cond>
    <for>
    <effect name="Buff" count="1" time="60" val="0">
    <mul order="0x30" stat="pDef" val="1.15" />
    </effect>
    </for>
    </skill>
    avatar
    sporty


    Сообщения : 160
    Дата регистрации : 2010-02-27
    Возраст : 33

    Просьба реализовать скил Empty Re: Просьба реализовать скил

    Сообщение  sporty Пн Мар 08, 2010 5:42 am

    И ещё..


    skill id="691" levels="1" name="Sacrifice Rogue">
    <!--
    Done by l2ot
    Description: Increase party member's Evasion by sacrificing yourself. Available only when HP is under 30 percent.
    -->
    <set name="reuseDelay" val="300000" />
    <set name="target" val="TARGET_PARTY" />
    <set name="skillRadius" val="1000" />
    <set name="skillType" val="BUFF" />
    <set name="operateType" val="OP_ACTIVE" />
    <cond msg="Your must have 30% or lower HP to use this skill.">
    <player percentHP="30" />
    </cond>
    <for>
    <effect name="Buff" count="1" time="60" val="0">
    <add order="0x40" stat="rEvas" val="4" />
    </effect>
    </for>
    </skill>
    Ещё...


    <skill id="697" levels="1" name="Sacrifice Wizard">
    <!--
    Done by l2ot
    Description: Increase party member's magic power by sacrificing yourself. Usable only when MP is under 10 percent.
    -->
    <set name="reuseDelay" val="300000" />
    <set name="target" val="TARGET_PARTY" />
    <set name="skillRadius" val="1000" />
    <set name="skillType" val="BUFF" />
    <set name="operateType" val="OP_ACTIVE" />
    <cond msg="Your must have 10% or lower HP to use this skill.">
    <player percentHP="10" />
    </cond>
    <for>
    <effect name="Buff" count="1" time="60" val="0">
    <mul order="0x30" stat="mAtk" val="1.55" />
    </effect>
    </for>
    </skill>





    ещё... Smile


    <skill id="703" levels="1" name="Sacrifice Healer">
    <!--
    Done by l2ot
    Description: Regenerate party member's HP and MP by sacrificing yourself. Usable only when MP is under 10 percent.
    -->
    <set name="reuseDelay" val="300000" />
    <set name="target" val="TARGET_PARTY" />
    <set name="skillRadius" val="1000" />
    <set name="skillType" val="BUFF" />
    <set name="operateType" val="OP_ACTIVE" />
    <cond msg="Your must have 10% or lower HP to use this skill.">
    <player percentMP="10" />
    </cond>
    <for>
    <effect count="1" name="HealPercent" time="0" val="100" />
    <effect count="1" name="ManaHealPercent" time="0" val="100" />
    </for>
    </skill>


    ещё.. bounce



    <skill id="709" levels="1" name="Sacrifice Enchanter">
    <!--
    Done by l2ot
    Description: Increase all the party member's abilities by sacrificing yourself. Usable only when MP is under 10 percent.
    -->
    <set name="reuseDelay" val="300000" />
    <set name="target" val="TARGET_PARTY" />
    <set name="skillRadius" val="1000" />
    <set name="skillType" val="BUFF" />
    <set name="operateType" val="OP_ACTIVE" />
    <cond msg="Your must have 10% or lower MP to use this skill.">
    <player percentMP="10" />
    </cond>
    <for>
    <effect name="Buff" count="1" time="60" val="0">
    <!-- TODO -->
    </effect>
    </for>
    </skill>


    и... Basketball

    <skill id="714" levels="1" name="Sacrifice Summoner">
    <!--
    Description: Increase the party member's critical abilities by sacrificing yourself. Usable only when MP is under 10 percent.
    -->
    <set name="target" val="TARGET_NONE" />
    <set name="skillType" val="NOTDONE" />
    <set name="operateType" val="OP_ACTIVE" />
    <for />
    </skill>
    <skill id="715" levels="4" name="Zaken Energy Drain">
    <!--
    Done by: l2ot
    Last modify: 15.07.2008

    Description:
    Exhausts enemy's HP/MP and absorbs some of HP.
    -->
    <table name="#power">116 122 126 129</table>
    <table name="#magicLevel">70 75 80 82</table>
    <set name="magicLevel" val="#magicLevel" />
    <set name="power" val="#power" />
    <set name="element" val="unholy" />
    <set name="target" val="TARGET_ONE" />
    <set name="skillType" val="DRAIN" />
    <set name="reuseDelay" val="25000" />
    <set name="operateType" val="OP_ACTIVE" />
    <set name="absorbPart" val="0.4" />
    <for />
    </skill>
    Naik
    Naik


    Сообщения : 307
    Дата регистрации : 2010-03-06

    Просьба реализовать скил Empty Re: Просьба реализовать скил

    Сообщение  Naik Пн Мар 08, 2010 6:08 am

    Это из откуда??? Не видел никогда таких скиллов
    avatar
    sporty


    Сообщения : 160
    Дата регистрации : 2010-02-27
    Возраст : 33

    Просьба реализовать скил Empty Re: Просьба реализовать скил

    Сообщение  sporty Пн Мар 08, 2010 6:12 am

    зайди в папку со скилами увидишь - хз на сборке астриоса реализовано.
    Naik
    Naik


    Сообщения : 307
    Дата регистрации : 2010-03-06

    Просьба реализовать скил Empty Re: Просьба реализовать скил

    Сообщение  Naik Пн Мар 08, 2010 6:13 am

    Там какие хроны? Просто в финале не видел таких скиллов.
    avatar
    sporty


    Сообщения : 160
    Дата регистрации : 2010-02-27
    Возраст : 33

    Просьба реализовать скил Empty Re: Просьба реализовать скил

    Сообщение  sporty Пн Мар 08, 2010 4:52 pm

    Я со сборки Gracia Final взял..
    ArtiShok
    ArtiShok


    Сообщения : 1144
    Дата регистрации : 2010-03-10

    Просьба реализовать скил Empty Re: Просьба реализовать скил

    Сообщение  ArtiShok Ср Мар 10, 2010 12:55 am

    в сборке они есть но не прописаны полностью как тут описал, sporty
    CKA3KA
    CKA3KA
    Admin


    Сообщения : 285
    Дата регистрации : 2010-02-09

    Просьба реализовать скил Empty Re: Просьба реализовать скил

    Сообщение  CKA3KA Ср Мар 10, 2010 2:25 am

    sporty пишет:<skill id="679" levels="1" name="Sacrifice Warrior">
    <set name="reuseDelay" val="300000" />
    <set name="target" val="TARGET_PARTY" />
    <set name="skillRadius" val="1000" />
    <set name="skillType" val="BUFF" />
    <set name="operateType" val="OP_ACTIVE" />
    <cond msg="Your must have 30% or lower MP to use this skill.">
    <player percentMP="30" />
    </cond>
    <for>
    <effect count="1" name="Die" time="0" val="0" />
    <effect name="Buff" count="1" time="60" val="0">
    <mul order="0x30" stat="maxHp" val="1.20" />
    <mul order="0x30" stat="mAtk" val="1.02" />
    <mul order="0x30" stat="pAtkSpd" val="1.2" />
    <mul order="0x30" stat="mAtkSpd" val="1.2" />
    <add order="0x40" stat="cAtk" val="1.04" />
    <add order="0x40" stat="accCombat" val="4" />
    <mul order="0x30" stat="pDef" val="1.20" />
    <mul order="0x30" stat="mDef" val="1.18" />
    <sub order="0x30" stat="runSpd" val="0.8" />
    </effect>
    </for>
    </skill>

    реализовано в сборке только статы немного другие ...
    в новой ревизии будут

      Текущее время Чт Ноя 21, 2024 12:10 am